افزونه گرویتی ویو GravityView

گرویتی فرم یک فرم ساز حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن میتوانید فرم های خود را ایجاد کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. این فرم ساز امکانات بسیار زیادی داشته و قابلیت های مختلفی را در اختیارتان قرار خواهد داد. با این وجود برخی امکانات در این افزونه احساس شده و برای همین منظور نیاز به نصب افزونه های جانبی این صفحه ساز می‌باشد.

از جمله امکانات مورد نیاز در این فرم ساز ، نیاز به نمایش وضعیت فرم های تکمیل شده کاربر و نمایش نتیجه کنترل آن به کاربر می باشد. در چنین شرایطی شما نیازمند این هستید که پس از پر کردن فرم های مختلف توسط کاربر ، شما پس از بررسی اطلاعات ورودی کاربر یاداشتی برای اطلاع کاربر در فرم درج کنید. همچنین جهت اطلاع کاربر از نتیجه درخواست خود شما نیاز به افزونه ای می باشد که بتواند یک ویو های متنوعی از فرم ها برای کاربر ایجاد نماید.

نکته: برای کار با افزونه گرویتی ویو میتوانید به آموزش گرویتی ویو و برای خرید افزونه گرویتی ویو به این لینک مراجعه کنید.

افزونه GravityView دارای جداول متنوعی است که شما میتوانید با روش های مختلف اطلاعاتی که بواسطه فرم های گراویتی ارسال شده را برای کاربر نمایش دهید.

در این افزونه جهت استفاده آسان از این اطلاعات می‌توانند به کاربران این امکان را بدهید تا از جستجو آن استفاده کرده و محتوا مورد نظر را یافت کنند. همچنین می‌توانید مطالب را بر اساس معیار خود مرتب کرده و فیلترهای مختلف را در اختیار کاربران قرار دهید. شما نیز می‌توانید نحوه نمایش اطلاعات فرم ها را با کشیدن و رها کردن المنت های مورد نیاز طراحی کنید.

افزونه گروایتی ویو برای نمایش اطلاعات گروایتی فرم می باشد که دارای ویو های مختلفی که با توجه به نیاز کاربر می توان از قالب پیشفرض آن استفاده کرد.

افزونه جانبی DataTables :

نمایش ستون های متعدد از هر رکورد به همراه نمایش به صورت رسپانسیو

افزونه جانبی Math by GravityView

محاسبات ریاضی ( ضرب – تقسیم – میانگین و …)

افزونه جانبی Gravity Forms Import Entries

ایمپورت گروهی ورودی ها را از طریق فایل اکسل

افزونه جانبی A-Z Filters

جستجو بر حسب حروف انگلیسی در بالای هر پیچ برای کاربران

افزونه جانبی Featured Entries

ورودی ویژه دلخواه در لیست به صورت هایلایت و یا ابتدای صفحه نخست

افزونه جانبی GravityView Advanced Filtering

فیلتر پیشرفته برای تنظیم نحوه نمایش اطلاعات

افزونه جانبی Gravityview sharing seo

امکان اشتراک گذاری ورودی ها به وسیله این افزودنی

افزونه جانبی Gravityview ratings reviews

درج نظر و امتیاز برای ورودی های کاربران

خرید افزونه گرویتی ویو

5/5 - (1 امتیاز)

16 پاسخ

  1. تا جایی که مطالبو خوندم فکر میکنم جالب باشه ولی اگه بتونین به ویدئو برای چگونگی کار این افزونه آماده کنید خیلی بهتر متوجه میشیم که دقیقا کار این افزونه چیه
    ممنون

  2. سلام تبریک میگم رابط کاربری سایتتون خیلی زیبا تر شده یه سؤال داشتم آیا میشه این امکان رو داد که فقط فیلدهای که خود کاربر پر کرده رو نشون بده و هر کاربر فقط فیلدهای مربوط به خودش رو ویرایش کنه ؟

  3. سلام و عرض ادب. بنده دقیقا متوجه شدم کار این افزونه چیست! یعنی برای بنده گُنگ بود. میتوانید به صورت کامل توضیح دهید که کار این افزونه چیست؟
    تا آنجایی که بنده متوجه شدم اینطور است که کاربر میتواند در این صفحه درخواست های خود را بررسی نماید و به صورت زنده آن هارا ویرایش و تغیر دهد؟ و اگر ادمین یاداشت هایی را اضافه نماید در این صفحه قابل نمایش است؟ بعید میدونم این باشد. یه توضیح آمیانه و روانی رو میخواهم

    تشکر

  4. سلام علیکم
    ببخشید، آیا این افزونه می‌توان فرم پر شده توسط کاربر را بعد از چند روز به او نشان بدهیم و اگر نیازی به ویرایش داشت، تغییرش بدهد.
    تشکر

  5. سلام روزتون بخیر
    یعنی این پلاگین این قابلیت رو ایجاد می کنه که یه نسخه مثل پیش فاکتور در حساب کاربری کاربر ذخیره بشه؟؟؟؟

  6. سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخام یسری کد داخل دیتابیس ذخیره بشه و یه صفحه ای داشه باشم که کاربر کدش رو بزنه و بفهمه معتبر هست یا نه . آیا این افزونه این امکانو فراهم می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      به وسیله این افزونه میتوانید فیلد جستجو ایجاد کرده تا در ورودی های فرم های گرویتی فرم برای کاربر جستجو انجام دهد

  7. من میخوام یکی از اعضا سایت که به پنل وردپرس دسترسی دارد بتواند با دسترسی محدود به صندوق ورودی گرویتی فقط اطلاعات فرم هایی که پرداخت موفق داشته اند را ببیند. آیا روش خاصی وجود دارد یا با این افزونه هم می شود این کار را کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات