آموزش تصویری کار با افزونه گرویتی ویو Gravity View

در این آموزش از سایت گرویتی فرم فارسی نحوه کار با افزونه گرویتی ویو را آموزش خواهیم داد که کاربرد مختلفی داشته و امکان نمایش ورودی های فرم های گرویتی فرم را در اختیارتان قرار خواهد داد.

ابتدا فرم را در جهت نمایش ورود های آن انتخاب کنید. فرم مورد نظر باید دارای ورود بوده و کاربران اطلاعات خود را از طریق فرم ارسال کرده باشند.

آموزش گرویتی ویو

به طور مثال ما نحوه نمایش به صورت لیست را انتخاب می کنیم:

آموزش گرویتی ویو

به طور مثال ما قصد داریم بخش را ایجاد کنیم که به وسیله آن کاربر بتواند در اطلاعات ورود فرم مورد نظر جستجو کند. مثلا شما در ورود های فرم خود فیلدهای مانند نام ، نام خانوادگی، کد ملی ، شماره نظام پزشکی و موارد دیگر دارید که به قصد دارید به کاربران این امکان را بدهید تا با جستجو هرکدام از فیلدها (مثلا کد ملی) بتواند به اطلاعات شخص مورد نظر دست پیدا کند.

برای این منظور از قسمت بخش بالا افزودن ویجت را انتخاب کرده و گزینه Search  Bar را انتخاب کنید.

آموزش گرویتی ویو

پس از این مرحله باید نحوه نمایش اطلاعات را انتخاب کنید. در این بخش شما میتوانید پس از جستجو کاربر اطلاعاتی که مایل هستید در ورودی فرم ها موجود می باشد را انتخاب کرده و نمایش دهید.

آموزش گرویتی ویو

پس از این مرحله نمای شما ایجاد شده و آن را منتشر کنید. برای نمایش فرم جستجو از همین صفحه در نوار کناری سمت چپ، کد کوتاه نمایش نمای خود را انتخاب کرده و در برگه های دلخواه خود جهت نمایش قرار دهید.

پس از این مرحله فرم های جستجو در برگه نمایش داده می شود. کاربر با وارد کرده اطلاعات در هر فیلد میتواند به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کند. برای خرید افزونه گرویتی ویو میتوانید از اینجا اقدام کنید.

امیدواریم از این آموزش از سایت گرویتی فرم فارسی لذت برده باشید.

4.4/5 - (7 امتیاز)

15 پاسخ

  1. سلام
    چرا تقویم فارسی و شمسی که روی فرم درست کار میکنه، داخل سرچ توی gravity view دوباره به صورت میلادی نمایش داده میشه ؟
    توی بحث سلکت استان های تهران هم به همینصورته و در gravity view به صورت فیلد نمایش داده میشه

  2. این مشکل رو حل کردم، فقط الان میخوام هرکسی که لاگین میشه، به وسیله یه لینک مستقیم بره تو فرمی که خودش پر کرده ! آیا شرت کد یا چیزی هست برای اینکار ؟

  3. سلام فرض کنید من یه فرم برای سفارش محصول دارم (7 مورد محصول مختلف موجوده) و برای اینکه کاربر بتونه سفارشش از هر محصول رو در یک فرم ارسال کنه ، از فیلد لیست استفاده میکنم
    ولی میشکل اینجاست که اینجوری کاربر باید نام هر محصول رو تایپ کنه ، افزونه ای هم که معرفی کرده بودید برای ایجاد دراپ دون ، از مخزن وردپرس حذف شده ، این مورد رو چطور میشه انجام داد؟
    ممنون از شما

  4. سلام . این افزونه این امکان رو داره که برای یک کاربر خاص این امکان رو قرار بدیم که در پروفایل خود تمام فورم هایی که تاکنون تکمیل و ارسال کرده را مشاهده کند ؟

  5. سلام حنان جان، وقت بخیر، یه سوال دارم ولی ببخشید اگه مربوط به این مطلب نیست! این امکان وجود داره که فیلد هایی که براساس الگوی عددی ساخته شده شدن هنگام ورود عدد، اعداد فارسی رو هم قبول کنن؟ ممنون میشم اگر بگی راهی داره یا نه؟

    1. سلام
      ایشون دیگه توی این سایت فعالیت ندارند و سایت یک سالی هست توسط تیم جدید اداره میشه.
      برای سوال شما هم به صورت پیشفرض خیر. باید کدنویسی صورت بگیره که با جیکوئری زمانی که کاربر داره عدد فارسی وارد میکنه با تابع replace توی جیکوئری مقدارش رو با عدد انگلیسی جایگزین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات