مهاجرت از Contact Form 7 به Gravity Forms

سلام
برخی از شما ها پس از آشنایی با Gravity Forms خیلی دوست دارید که از این افزونه استفاده کنید. اما چون قبلا توی سایتتون از Contact Form 7  استفاده میکردید دیگه حوصله ندارید فرم هاتونو از اول بسازید و ترجیح میدید که فعلا از همون کنتکت فرم 7 استفاده کنید. اما توسط افزونه زیر میتونید فرم هاتون رو Contact Form 7 به Gravity Forms منتقل کنید.

خب کنتکت فرم 7 که روی سیستم شما نصب هست. گرویتی فرم رو هم نصب کنید و سپس افزونه زیر رو از مخزن دانلود کنید:

https://wordpress.org/plugins/contact-form-7-https://gravityforms.ir/wp-content/uploads/saman-1.jpg-forms/installation

بعد از نصب افزونه بالا یک زیر منو به اسم CF7 Import به منوی فرم های Gravity Forms اضافه میشه. این زیر منو رو انتخاب کنید. حالا لیست فرم های موجود در Contact Form 7 ظاهر میشه. فرم مورد نظر رو انتخاب کنید و روی دکمه Import from Contact Form 7 کلیک کنید تا فرم هاتون از کنتکت فرم 7 به گرویتی فرمز منتقل بشن.

البته ممکنه برخی فیلدها یک مقدار با تغییر مواجه بشند.

به این post امتیاز دهید

6 پاسخ

  1. با سلام و سپاس از زحمات شما در خصوص فارسی سازی افزونه فرم ساز
    گرویتی فرم پارسی جان من یه مشکلی با این افزونه دارم اینه که بعد از نصب این افزونه ، هر افزونه ای که نصب میکنم مشکل صفحه سفید در ورد پرس رخ میده و مجبورم که در cpanel فرم ساز رو پاک کنم تا سایتم لود بشه…..
    میتونید در این باره راهنماییم کنید.

    1. سلام .
      این افزونه که میگید منظورتون گرویتی فرم هست یا پلاگین انتقال از کنتکت فرم ؟
      اگه کنتکت فرم منظورتونه که بعد از انتقال فرم ها میتونید پاکش کنید ولی اگه خود گرویتی منظورتونه ، به wp-config.php برید و wp_debug رو از false به true تغییر بدید . بعدش ببیند داخل اون صفحه سفیدی چیزی ظاهر میشه یا نه ؟

جدیدترین مقالات